ZODO teknik servisinde değişen/onarılan tüm parçalar, 4077 sayılı tüketicinin korunması hakkındaki kanun kapsamına giren durumlarda 6 (altı) ay ve ilgili kanun dışındaki durumlarda 3 (üç) ay ZODO tarafından garanti kapsamındadır. Garanti hakları ve garanti kapsamı dışı durumlarda (Ekran Değişimi, kullanıcı hataları, ZODO teknik servis uzmanları dışında yetkisiz müdahale vb.) ZODO teknik servisinde onarımı yapılan cep telefonu, tablet ve benzeri mobil cihazlar, garanti süresi içerisinde olsa dahi garanti kapsamında olmadığından ayrıca ücretlendirilmektedir. Firmamız tarafından sağlanan garanti kapsamındaki işlemler için; işçilik masrafı değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep edilmemektedir.

ZODO teknik servisinde tamir/onarım işlemi yapılan “Cihazın Kendi Garantisi Kapsamında Olan” cep telefonu, tablet ve benzeri mobil cihazlar, tamir/onarım işlemleri sonrasında “Cihazın Kendi Garantisi Kapsamı Dışında” kalmaktadır. ZODO tarafından ticareti yapılan tüm ürün/ürünler, aksi belirtilmediği takdirde ürün/ürünlerin üretici firmalarının garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için ürün/ürünlerin müşteriye teslimatı esnasında, müşterinin ürün/ürünleri mutlaka kontrol etmesi gerekmektedir. Müşteri tarafından herhangi bir hasar veya arıza tespit edildiğinde ürün/ürünlerin teslim alınmaması ve ZODO personeline veya kargo firması görevli personeline teslimat anında iade edilmesi gerekmektedir. ürün/ürünler üzerinde yapılan değişiklikler, ürün/ürünlerin deforme olması ya da ürün/ürünlerin orijinal dizaynının bozulması, ambalajının açılması, ürün/ürünleri garanti kapsamı dışında bırakmaktadır.