Zor Olan Değerli Olur

Cepmoda şirketi olarak; 2009 yılında faaliyete başladığımız sektörde “Zor Olan Değerli Olur” diyerek bir operatör tabelası takmadan, hat primi beklemeden, kendi markamız ve kendi konseptimizle sadece cep telefonu kılıfı satarak aksesuar sektörünün öncülerinden biri olduk. Bir markanın altında faaliyet göstermenin veya yatırım almanın kolaylıklarını istemedik ve “Zor Olan Değerli Olur” diyerek hiçbir yatırım almadan kendi markamızı oluşturmaya karar verdik.

Mağazada müşteri beklemek kolay geldi “Zor Olan Değerli Olur” dedik ve mağazalarımızda verdiğimiz tüm hizmetleri Yerinde Hizmetler departmanı kurarak müşterilerimizin kapısına kadar getirdik.

İnternete reklam vermek ve ürünü de kargo ile göndermek kolay geldi “Zor Olan Değerli Olur” dedik ve pazarlama ekibi ile sunumlarımızı yerinde yaptık, ürünlerimizi daha hızlı ve güvenli göndermek için kendi motokurye ekibimizi kurduk.

Özel teknik servis vermek zor, insanlar güvenmiyor diye düşünülürken “Zor Olan Değerli Olur” dedik ve ISO 9001, ISO 27001 standartlarında çalışan, tüm tamirlerin kayıt edildiği, her aşamada müşterinin bilgilendirildiği profesyonel bir teknik servis kurduk.

Kurumsal ölçekte bu kadar büyük firmalara hizmet vermenin zor olacağını biliyorduk, ancak biz yine “Zor Olan Değerli Olur” dedik ve hepsi birbirinden değerli firmalardan oluşan bir portföye hizmet vermeyi başardık.

Bu kadar “Zor Olan Değerli Olur” dedikten sonra şirketimize de ZODO markası yakışır ve bu markayı her duyduğumuzda kolay olanı tercih etmez, zorluklarla mücadele ederek başarıyı ararız dedik ve yeni markamıza kara verdik.

Yeni markamızın tanıtımı ve yeni sitemiz için ekibimiz gece gündüz çalışmaya başladı. Biraz Zor Olacak ama bunu da başardığımızda Değerli Olacak.

 

KÜLTÜRÜMÜZ

Güvenilir
İşine gerekli özeni göstererek, titizlik ve disiplinden taviz vermeden, müşterilerimize doğru ve açık bilgiler sunarak; ahlaki değerlerimiz, profesyonelliğimiz, sorumluluk anlayışımız ve teknolojik alt yapımızdan aldığımız güç ile müşterilerimiz, çalışanlarımız ve tedarikçilerimiz ile güvene dayalı bir ilişki kuruyoruz.

Yenilikçi
Vizyon ve hedeflerimiz doğrultusunda; süreçleri daha etkili ve daha kolay hale getirmek, hizmet kalitesinde ve müşteri memnuniyetinde en iyiye ulaşmak için çağın tüm imkanlarından yararlanarak sürekli gelişim ilkesi çerçevesinde inovasyon ve kaizen çalışmaları yapıyoruz.

Şeffaflık
Çalışma ortamlarımızın ve koşullarımızın müşterilerimiz tarafından izlenebilir olması sağlıyoruz.

Adalet
Tüm müşteri, çalışan ve tedarikçilerimizin haklarını her koşulda, menfaat gözetmeksizin objektif bir şekilde koruyor ve muhataplarımızın haklarını birbirine karıştırmıyoruz. Çalışanların görev, yetki ve sorumlulukları çerçevesinde göstermiş oldukları performansa göre adaletli bir yönetim anlayışı sağlıyoruz.

Ahlak
Toplumumuzun örf ve adetlerine, kişisel hak ve özgürlüklerine saygı duyuyoruz.

Takım Ruhu
Cepmoda’yı büyük bir aile olarak görüyoruz ve bizi birbirimize bağlayan değerlere sahip çıkıyoruz. Bir takım olmanın gücümüze güç kattığının bilincinde olarak, ortak amaca ulaşmak için birlikte hareket ediyoruz.

Profesyonellik
İşimizin gerektirdiği şekilde; kişisel duygu ve düşüncelerimizden bağımsız, iş ahlakının gerekliliklerini yerine getirerek çalışıyoruz. En iyiye ulaşmak için; disiplinli çalışma prensibi ile kaliteden taviz vermeden, yaptığımız işin sorumluluğunda bir hizmet sunuyoruz.

Sıfır Hata
En iyi hizmet kalitesi için; organizasyonumuzun tüm süreçlerinde sıfır hata hedefi çerçevesinde, her çalışanın üzerine düşen görevi eksiksiz yapmasını sağlamak üzere denetim ve kontrol sistemimizi sürekli geliştiriyoruz.

 

Şirketimizin Büyüme Süreci ve Mevcut Durumu

2009 - Arslan ticaret ile ilk mağazacılık girişimi

2010 - Arslan Ticaret Büyükçekmece 2. mağaza açılışı

2011 - Arslan GSM Market ismine geçiş

2013 - Beylikdüzü şube açılışı ve Cepmoda geçiş

2015 - Teknik servis ve irtibat ofisi açılışı

2016 - Kurumsal yerinde hizmetler ofisi açılışı

2017 - Turkcell Yetkili Satış Noktası açılışı